BBM3410Satu2020: PROF LIKE IG



Assalamualaikum semua pembaca di luar sana. Hari ini saya nak berkongsi sedikit kegembiraan saya. Sebenarnya dah lama kegembiraan ni tapi baru berkesempatan untuk meluahkannya sekarang. Haaa, apa benda yang boleh buat korang rasa gembira tak terkata? Bagi saya dapat like dari Prof adalah satu kegembiraan yang sukar dijelaskan. Maklumlah Prof kata tak selalu buka instagram, sekali seminggu lah katakan. Walaupun Prof tak like semua gambar saya (heheeh, dah dapat paha, nak betis pula) tapi saya sangat bersyukur. Tambahan lagi bila Prof dengan rajinnya letakkan komen dalam gambar saya. Ya Allah, terharunya. Siap puji lagi gambar swafoto. Siapa yang tak gembira kan? Nampaknya tak sia-sia saya berswafoto sebanyak 10 keping. Hahahaha. Oklah, itu sahaja yang sudi saya kongsikan untuk kali ini.Terima kasih Prof sudi like dan comment gambar saya. Saya sayang Prof!

Comments

Popular posts from this blog

BBM3410Satu2020: SIMPULAN BAHASA

BBM3410Satu2020: JENIS-JENIS FLATLAY